HTML

piloencadiz

Friss topikok

  • Brútusz: a főzős képen lecsúszott Kriszti válláról a pulcsi! :D a kalapos napszemcsis kép nagyon durva :D (2011.03.27. 13:41) A hét utolsó hétfője
  • Brútusz: nekem tökre tetszik az útikönyv, eddig pl. semmit nem tudtam gibraltárról, érdekes volt! csak így ... (2011.03.02. 15:57) A béke napjai
  • Gás: a buliról írj. argentin nő mit ólálkodik körülötted? (2011.02.10. 11:10) Tarifafrica
  • Gás: azé ne unatkozz nagyon, mert hazahívunk. :) (2011.01.21. 14:40) Carpintero de los barcos
  • skáll: ?Miért nem hatnak a kommenteim (2011.01.14. 21:15) Olcsóságos Carrefour

Linkblog

2011.01.11. 19:19 piloencadiz

Első nap a kórházban

A spanyolok általában nagyon segítőkészek, a bérbeadómmal összefutottunk az utcán, elmondta mik az olcsó helyek. Autentikus volt. Találkoztam az argentin útitársammal kiderült, hogy argentinában börtönpszichológus egy női börtönben, ahol az őrök alázzák a 20 százalékban gyilkos, a többiben droghasználó populációt, ezért a jogaikért harcol többek közt. Azért ez érdekes. Itt az egyetemen meg továbbtanulni jött valami ilyesmit, hogy "pszichológia életveszéles helyzetekben". Megkérdeztem nem akar e megismerkedni egy helyes göndörhajú barnabőrű fiatalemberrel. Alig bírt magával, úgyhogy Gás ne habozz gyere minél hamarabb csak rád vár!:)
Ma megvolt az első munkanap a kórházban. 8-ra kellett beérnem a reggeli konzultációra. Gyalog mentem, el is késtem, kicsit több az út mint a moszkva budagyöngye távolság (kicsit több, mint 30 perc), viszont a tengerparton elég hangulatos így reggel... Első gyakorlat a trauma hát semmi extra olyan mint otthon így első nap alapján, egy dolgot kivéve, hogy a műtőssegéd fickó másfél órán át oktatta a sebészeket, hogy hogyan kell a térdkeresztszalag plasztikát kivitelezni. A beteg csak epidurálva volt gondolom mindent hallott és értett én szerencsére csak a felét értettem. Az új kis csoporttársaimmal, akik nagyon kis szolidak eddig, egy óra után kijöttünk a műtőből. Ezzel véget is ért az első nap, láttam másfél műtétet. Olyan, mint otthon, bár azt mondták a spanyol medikus kollégák, hogy jobb lesz, meglátjuk... Végül itt van pár kép, amit még vasárnap meg tegnap lőttem itt-ott a kikötőrészen meg a környéken.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://piloencadiz.blog.hu/api/trackback/id/tr762577240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gás · http://turban.blog.hu/ 2011.01.11. 20:18:00

remek...de egy kép lassan érik róla. azért vannak arcok is vagy unatkozol?
próbálj keresni easmushallgatókat akik nem gyakra mentek.. o

skáll 2011.01.11. 22:52:28

Basszus Pilo milyen fasza helyen vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piloencadiz 2011.01.11. 23:43:05

Ha kis tavaszra vágysz így január környékén, itt a helyed:D

Brútusz 2011.01.12. 13:11:12

még egy galambos képet meglátok töröltetem a blogot ha a világ végére kell is érte mennem!!!
utálom, rühellem a galambokat!!!
:D

amúgy hajrá, írjál már gyakrabban, ki vagyok éhezve a szavaidra! :)

__L__ 2011.01.13. 12:37:54

Remélem túl meleg van és izzadsz.. :)

Gás · http://turban.blog.hu/ 2011.01.13. 20:25:38

állítsd már be, hogy látszódjanak a kommentek kapásból.
és heti 2-3 bejegyzés max, mert akkor kellő várakozást generál :D
süti beállítások módosítása