HTML

piloencadiz

Friss topikok

  • Brútusz: a főzős képen lecsúszott Kriszti válláról a pulcsi! :D a kalapos napszemcsis kép nagyon durva :D (2011.03.27. 13:41) A hét utolsó hétfője
  • Brútusz: nekem tökre tetszik az útikönyv, eddig pl. semmit nem tudtam gibraltárról, érdekes volt! csak így ... (2011.03.02. 15:57) A béke napjai
  • Gás: a buliról írj. argentin nő mit ólálkodik körülötted? (2011.02.10. 11:10) Tarifafrica
  • Gás: azé ne unatkozz nagyon, mert hazahívunk. :) (2011.01.21. 14:40) Carpintero de los barcos
  • skáll: ?Miért nem hatnak a kommenteim (2011.01.14. 21:15) Olcsóságos Carrefour

Linkblog

2011.01.06. 18:24 piloencadiz

Hola en cadíz

!Hola! minden kedves látogatónak.

Röviden: 4 hónap kemény 'szakmai' gyakorlat előtt állok, melyet a kies spanyol kisvárosban, Cadízban töltök.

Helyszín: Cadíz, Spanyolország, 360 fok tengerpart. Konkrét lakhelyem az óváros:

http://maps.google.com/maps?tab=ml (remélem meg tudja nézni aki akarja)

...kicsit fúj a szél, egyébként 15 fok volt ma.

Tegnap délután indultam, ma reggel fél 9 körül érkeztem, elég fárasztó volt az út az biztos... Wizzairrel repültem Budapesttől Madridig. Az út különös izgalmakat nem rejtett magában. Viszont érdekes,hogy így egyedül sokkal többet koncentráltam a mellettem utazokra mint egyébként. A repülőn egy csaj, meg a sötét pi**a anyja ült. Nem részletezem, mert nem lennének hitelesek az idézeteim de élmény volt, a csaj a hátam mögött vicceskedve böfögött például végig. Mellettem egy Limába utazó 60 éves forma ült, akivel unalmas pillanatainkban beszélgettünk. Az unokájának keresztelőjére utazott, aki 3 éve kint él. Érdekes.

Mikor leszálltunk 5 órát dekkoltam a busz pályaudvaron jó pofa formák közt. Első spanyol mondatom is elhangzott, amikor kávét meg vizet kértem a büfében. wow.  Az egyedüli utazás legnagyobb hátránya, hogy minden cuccot mindig magadnál kell tartanod. A buszpályaudvar nyilvános wc-jében a piszoár mellett nehéz volt olyan húgymentes foltot találni, melyre nyugodtan ráhúzza a gurulósböröndöt az ember. Félszemmel mindig a bőröndön... amúgy a pályaudvar pont olyan volt mint itthon, csak a cigányok helyett afrikai bevándorlók hallgatták mobilról az 'autentikus mulatóst'. Úgy 11 tájt csövesek is voltak bőven. Ellenben az itthoni helyzettel a rendőrök hatékonyak és kíméletesek.

A buszon egész nagy helyem volt de nem aludtam valami sokat. Egy argentin pszichológusnő segített megtalálni a jó buszt aztán mivel ő is cadízba jött a pihenőben meg utána dumáltunk. A buszsofőrök meg a helyiek is elég barátságosak voltak elég könnyen megtaláltam a szálláshelyem, aztán ledőltem.

A szállásról később mert sok lenne. meg majd képeket is tolok.. Addigis egy gyönyörű kép a repülőről, ilyet még nem láttatok....

 

 

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://piloencadiz.blog.hu/api/trackback/id/tr612565603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gás · http://turban.blog.hu/ 2011.01.06. 21:39:55

jó, hozzászólni már lehet, az is valami.. az argentín jó csaj volt, mi? gondolom milf.

a kép feltöltéssel meg nemtom mi a gond...a bejegyzés szerkesztésénél a fenti menüben ahol a betűméretet stb állítod van egy kis kép, ami olyan mint cadiz sziklái felett a szikrázó nap .. egy ikon. arra klikk és ott lehet feltölteni / a filekezelőből már feltöltött képet kiválasztani...

Brútusz 2011.01.07. 00:13:06

szükségem van arra a képre!!!!
:D

piloencadiz 2011.01.07. 14:27:07

@Gás: túl nagy méretű volt a kép de megoldódott kösz... még a fejléckép is milyen ízléses lett, az argentin nő inkább midlf...

Gás · http://turban.blog.hu/ 2011.01.07. 15:20:50

ezert a kepert megerte kuzdeni. a brutus az ki?

akkorisjoco 2011.01.08. 23:24:04

Fúú de nagyon irigyellek! Ha majd szeretnél utazgatni (nyilván) és szükséged van szállásra akkor majd megpróbálok segíteni mert van egy csomó spanyol barátom Prágából! Minden jót!
süti beállítások módosítása